[BIZAR]Un muncitor american crede că a fotografiat cu telefonul mobil celebra creatură “diavolul din Jersey”

      Un muncitor în construcții din Pennsylvania (SUA) crede că a fotografiat o creatură necunoscută ce ar avea semnalmentele exacte ale “Diavolului din Jersey”.
„Conduceam în Philadelphia. Nu-mi amintesc exact locaţia în care mă aflam“, explică el. „Eu și prietena mea ne aflam în mașină și am văzut ceea ce părea a fi un vultur masiv într-un copac. Se întuneca afară, așa că nu am putut distinge bine caracteristicile sale. I-am spus să ia telefonul şi să facă o fotografie”.
Această creatură ciudată a băgat spaima printre americani în anul 1909 în statul New Jersey (SUA), de aici provenindu-i şi numele. Cu timpul, au fost avansate diferite explicaţii pentru existenţa Diavolului din statul New Jersey. Potrivit uneia dintre acestea, o femeie din partea locului, furioasă că rămăsese din nou însărcinată, strigase să-l ia diavolul pe următorul ei copil. Deşi acesta s-a născut normal, mai târziu, i-au crescut aripi şi a zburat afară, pe coşul hornului.
O altă explicaţie a fost că Diavolul din Jersey este rodul unei legături dintre o vrăjitoare şi Satan sau că în zonă se instalase un diavol ca să-i pedepsească pe oamenii care se purtaseră urât cu un preot.


Sursa: lovendal.ro 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

[STIRI/PARANORMAL] In Rusia pe o stanca muntoasa se afla chipul gigantului Kuiva

[CONTINUARE | TALK] Egiptul Antic: Mumiiile. Piramidele. Sfinxul. Mitologia Egiptului.

Egiptul Antic. Piramide. Mumiile.