[PARANORMAL]Un fost inginer NASA de renume spune că a văzut pe monitoarele de supraveghere un extraterestru înalt de 3 metri ce se afla pe Staţia Spaţială Internaţională. Să ne îndoim!?

        Un fost inginer NASA povestește despre un eveniment neobișnuit care a avut loc în timpul unei misiuni spațiale, unde a fost martor la întâlnirea dintre un extraterestru umanoid, de 3 metri înălţime, îmbrăcat într-un costum de astronaut supradimensionat și alți doi cosmonauți angajați NASA.

Aflat într-o misiune spațială de rutină, Clark McKlelland, fost inginer aerospațial NASA, acum pensionar, nu era conștient de scena memorabilă care urma să se desfășoare în fața ochilor lui. McKlelland a fost angajat la Centrul Spaţial Kennedy din Florida, din 1958 până în 1992. El a văzut multe lucruri neobișnuite în timpul orelor de servici, dar nimic nu s-a apropiat cu acest caz, în care inginerul s-a confruntat cu un extraterestru gigant, ce s-a înfăţişat pe monitorul său.

McClelland a povestit această întâmplare pe site-ul său – Stargate-Chronicles.com pe 29 iulie 2008. Iată relatarea sa:
“Eu, Clark C. McClelland, am observat cu ochii mei un extraterestru înalt de 3 metri, pe monitoarele video de 27 inch, în timp ce mă aflam la servici la Centru Spaţial Kennedy. Extraterestrul stătea în picioare, în zona de încărcătură a staţiei spaţiale, purtând o discuţie cu doi astronauţi NASA. De asemenea, am observat o navă spaţială extraterestră, care se afla stabilizată într-o orbită situată în spatele staţiei spaţiale. Am observat acest incident timp de aproximativ un minut și 7 secunde, timp suficient pentru a memora tot ceea ce am observat. A fost un extraterestru și o navă spațială extraterestră”.
Pentru că aceste spuse veneau de la un inginer NASA, cu o experienţă remarcabilă, comunitatea OZN-istică a crezut că Agenția spațială americană va admite în cele din urmă realitatea ascunsă a extratereştrilor, dar n-a făcut-o. McClelland chiar a spus: “Nu există nicio agenție guvernamentală federală care să poată spune că sunt nebun! Sunt un pionier al programului spațial, am asistat la lansarea sondelor Mercury, Gemini, Apollo și a Stației Spațiale Internaționale. Am fost premiat şi am primit onoruri de la senatori americani, congresmani, militari și oameni de știință”.
Trecutul său ușor de verificat l-a transformat pe McClelland într-o sursă de încredere. Cu toate acestea, NASA a refuzat să comenteze afirmațiile sale. Încă o dată, adevărul ne este ascuns…


Sursa: lovendal.ro 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

[STIRI/PARANORMAL] In Rusia pe o stanca muntoasa se afla chipul gigantului Kuiva

[CONTINUARE | TALK] Egiptul Antic: Mumiiile. Piramidele. Sfinxul. Mitologia Egiptului.

Egiptul Antic. Piramide. Mumiile.