Un nou membru al echipei

Salutari. Astazi, 20.10.2014, tocmai data lansarii, am aparut eu, Valentin[UzzY].La fiecare sfarsit de post ma voi semna asa: Valentin[UzzY] .
Am venit cu semne de pace pe acest blog, invitat de catre fondatorul acestuia, Manu Delibas.

Contact:

Y!M: samp.uzzy

Alte date despre mine:

Numele meu este Cozmiuc Abel Valentin.
Sunt din comuna Varfu Campului, judetul Botosani.
Am varsta de 11 ani.
Sunt in clasa a V-a.

Daca aveti alte curiozitati despre mine, sau alte probleme, v-am lasat ID-ul de Yahoo sau lasati un comment aici.

Valentin[UzzY]

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

[STIRI/PARANORMAL] In Rusia pe o stanca muntoasa se afla chipul gigantului Kuiva

[CONTINUARE | TALK] Egiptul Antic: Mumiiile. Piramidele. Sfinxul. Mitologia Egiptului.

Egiptul Antic. Piramide. Mumiile.